• Ukrainian
  • вул. Рівненська, 14, 8 корпус ЧНУ, 3 поверх

  • +38(0372)509432

  • info@ksm.cv.ua

dComFra InfoDays 2019 у ЧНУ ім. Ю. Федьковича

Цикл зустрічей викладачів кафедри КСМ – виконавців проекту dComFra в ЧНУ з викладацьким колективом факультету педагогіки, психології та соціальної роботи Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича відбувся протягом грудня 2019 – лютого 2020 року. Ці події проходили у вигляді інформаційних днів, де обговорювали загальні питання цифровізації навчального процесу у середній і фаховій школі та закладах вищої освіти України, вимоги щодо компетентностей з комп’ютерної грамотності молодих вчителів – випускників університетів з не ІТ спеціальностей, необхідності запровадження рамок з цифрових компетентностей для вчителів та громадян України при працевлаштуванні, та інші питання, що розглядаються в робочих пакетах проекту dComFra.

Цікавими стали тематичні зустрічі запропоновані для розгляду. Зокрема професор Степан Мельничук для початку запропонував оглядовий семінар з розвитку і сучасного стану комп’ютерних технологій, апаратних ресурсів і програмного забезпечення від популярних у користувачів персональних комп’ютерів, планшетів і до широко використовуваних гаджетів. Доктор технічних наук, доцент кафедри КСМ провів практичний семінар із застосування мультимедійних дошок і засобів, а також прикладних програм у навчальному процесі, створення з їх допомогою цікавого динамічного контенту спецкурсів для школярів і студентів. Кандидат фіз.-мат. наук, асистент Костянтин Двірничук розповів сучасні можливості програмного забезпечення для створення і просування популярності персональних і корпоративних WEB сайтів і ресурсів.

На замовлення викладачів педфаку асистент кафедри КСМ Сніжана  Гімчинська підготувала цикл матеріалів у вигляді відеолекцій та відеопрактикумів з можливостей використання ресурсу «Статистика» з пакету Microsoft Excel для обробки результатів наукових досліджень у галузі педагогіки, психології і соціальної роботи.

За результатами зустрічей  висловлені цікаві пропозиції щодо структури і контенту рамкової структури цифрових компетентностей вчителів, а також удосконалення курсів з комп’ютерної грамотності, які читають студентам педагогам та інших неспеціальних факультетів.